استاندار خوزستان گفت: دستگاه های متولی حوزه زمین و مسکن باید برای تامین اراضی مورد نیاز اقدام فوری را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 10 June 2023

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان روز شنبه در نشست شورای مسکن خوزستان گفت: سهم خوزستان از ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۲۸۰ هزار واحد است که باید در مدت چهار سال ساخته شوند.

وی افزود: دستگاه های متولی حوزه زمین و مسکن باید برای تامین اراضی مورد نیاز اقدام فوری را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خوزستان یادآورشد: از بانک ها انتظار می رود که با همه توان در زمینه طرح ملی نهضت مسکن همکاری کنند تا بخشی از دغدغه مردم رفع شود.

به نقل از استانداری خوزستان، وی با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف گفت: اقداماتی که برای رفع تکلیف توسط مدیران و دستگاه های اجرایی انجام می شود؛ هیچ نفعی برای استان و مردم ندارد بنابراین مسئولان چنین دستگاه هایی برای اصلاح این رویه اشتباه تلاش کنند.

حسینی محراب افزود: در صورتی که کم کاری ها جبران نشود و همچنان رویه رفع تکلیف از سوی برخی دستگاه های اجرایی ادامه یابد در چارچوب قانون با مدیران این دستگاه ها برخورد و به مردم معرفی می شوند.

استاندار خوزستان با ابراز گله‌مندی از وضعیت آسفالت در استان افزود: مردم از این وضعیت آسفالت در نقاط مختلف ناراضی هستند که برای افزایش کیفیت در این حوزه نیز باید نظارت های دقیقی اعمال شود.

وی بر اجرای پروژه‌های ساخت و تعمیر مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تاکید کرد و ادامه داد: مدیران مربوطه باید مسئولان دستگاه‌های مختلف استان را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن پای کار بیاورند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تامین مصالح با قیمت مناسب تاکید کرد و افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای تامین مصالح بیشتر در استان تلاش کند و لازم است نمایشگاهی با حضور فعالان و تولیدکنندگان مصالح برگزار کند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه شرایط تولید و تامین مصالح ساختمانی در استان باید بهبود یابد افزود: مصالح ساختمانی با قیمت مناسب باید در دسترس مردم قرار بگیرد.

حسینی محراب ضمن تاکید بر همراهی بانک‌ها در ساخت و ساز مسکن در استان ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مکلف است که مشکلات تعاونی‌های مسکن را بررسی و رفع کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار