رئیس شورای شهر اهواز از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در ۲۷ محله کم برخوردار اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 10 June 2023

سیاوش محمودی اظهار کرد: در مناطق کم برخوردار غرب و شرق اهواز، ۲۷ محله کم برخوردار محور هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی است که کار در تعدادی از این محله‌ها به صورت فعال در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی فعال در محله‌های مختلف اهواز بیش از ۳ هزار میلیارد ریال است.

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرداری در غرب شهر اهواز گفت: کار زیرسازی، آسفالت و احداث معابر و احداث و ترمیم پارک در محلات عین دو، کروشات و کوی انقلاب مورد بازدید قرار گرفت و پروژه‌های این محله‌ها فعال هستند.

وی عنوان کرد: در غرب اهواز بهسازی محله‌های مندلی، کروشات، ملاشیه، سه راه خرمشهر، عین دو، خیابان‌های وحدت شمالی و جنوبی و نصر از کوی سیاحی و خیابان صنایع و ساخت پارک جنب بیمارستان آیت‌الله کرمی، شامل طرح‌های محرومیت‌زدایی هستند که کار در این مناطق انجام شده و یا در حال انجام است. کار در محله گلدشت نیز در دستور کار است که پس از اتمام عملیات شبکه فاضلاب، شروع به کار خواهد شد.

محمودی بیان کرد: در شرق اهواز نیز مناطق کوی مشعلی، کوی طاهر، مهدیس، کوی رمضان، کوی مدرس، چهارصد دستگاه و حصیرآباد شامل این طرح هستند که در حال حاضر پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرداری در این مناطق فعال یا بررسی و کار مطالعاتی برای اجرا در حال انجام است.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، گفت: کار قرارگاه محرومیت‌زدایی از ابتدای این دوره آغاز شده و با اقدامات خوبی که توسط این قرارگاه در مناطق کم برخوردار شرق و غرب انجام شده است امیدواریم تا پایان این دوره مشکلات بیشتری از مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر حل شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار