مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال کمک‌ معیشت به بیش از ۱۲۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته پرداخت‌شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 09 June 2023

جمال شیبه بیان کرد: پرداخت کمک معیشت، کمک هزینه درمان، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه، پرداخت تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن و تهیه اقلام خوراکی از دیگر اقداماتی است که برای حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

وی افزود: نوع ارائه خدمات به مددجویان به صورت تک خدمتی و چند خدمتی است و تنها به پرداخت مستمری ختم نمی‌شود بلکه متناسب با نیاز مددجو خدمات ارائه می‌شود.

شیبه با بیان اینکه ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد استان را زنان و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند، گفت: ۴۵ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد خوزستان ساکن مناطق روستایی و ۵۵ درصد خانوار ساکن شهرها هستند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف افزود: مددجو با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر امداد ندارد و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به سامانه soha.emdad.ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: تلاش امدادگران حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان باعث شد تا این اداره کل بین ۳۰ استان کشور رتبه برتر را کسب کرد.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد خوزستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار