استاندار خوزستان گفت:هم افزایی دستگاه‌های امنیتی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نرم افزارهای قوی ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 07 June 2023

علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق و ارز خوزستان بر ضرورت فعالیت کارشناسی و مطالعاتی وسیع در زمینه مبارزه با مواد مخدر قاچاق تاکید کرد و افزود: مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم‌افزایی، کار کارشناسی و مطالعاتی دقیق، اراده‌ای مصمم با بهره‌گیری از توانمندی افرادی پاک دست است.

استاندار خوزستان بیان کرد: مطالعه در خصوص جریان‌های قاچاق برای جلوگیری از خروج کالا و ارز ضروری است؛ البته بی مبالاتی در عرصه مدیریت سبب می‌شود تا این رخدادها پیش آید.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه اثرات قاچاق برای خوزستان و کشور باید مورد توجه واقع شود، عنوان کرد: شناخت شبکه‌های تضمینی قاچاق، نظارت و کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی در خارج از مرزها ضروری است.

وی با اعلام اینکه هر مدیری در حوزه کاری خود باید وقت ویژه‌ای را برای مبارزه با قاچاق بگذارد، ادامه داد: با فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، قاچاق را برای جوانان و نوجوانان مذموم جلوه دهیم.

حسینی محراب بر جمع بندی طرح مطالعاتی مبارزه با قاچاق تأکید کرد و گفت: هم افزایی دستگاه‌های امنیتی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نرم افزارهای قوی ضروری است؛ همچنین از تجربه موفق استان‌های دیگر و کشورها را در خصوص مبارزه با قاچاق استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار