مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ۲۱ خرداد ماه نخستین پرواز اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 03 June 2023

مهدی رزاز بیان کرد: نخستین پرواز حجاج از اهواز در ساعت ۳:۲۰ بامداد روز ۲۱ خردادماه به مقصد مدینه منوره انجام می شود و از حجاج خواستاریم که چهار ساعت قبل از پرواز مسافران در فرودگاه حضور یابند.

وی گفت: حجاج از فرودگاه اهواز در مجموع با ۱۷ پرواز و در قالب ۲۸ کاروان اعزام می‌شوند و آخرین پرواز نیز ۲۷ خرداد ماه جاری انجام می‌گیرد.

رزاز ادامه داد: حجاج گروه بندی هستند و مقرر شده که سرگروه‌ها در هر منطقه یک مسجد را برای حضور زائران و اعزام آن‌ها به فرودگاه در نظر بگیرند.

مدیر کل فرودگاه های خوزستان افزود: از مردم خواستاریم برای بدرقه زائران به فرودگاه مراجعه نکنند، به دلیل فعالیت‌ها و پروژه هایی که در محوطه فرودگاه در حال انجام است امکان استقبال از آن ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری چهار هزار و ۳۷۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۷ کاروان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد ادامه داد: زائران خوزستانی توسط ۱۹ فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ خرداد فرودگاه شهید سلیمانی اهواز را به مقصد جده ترک خواهند کرد.

به گفته رزاز اولین پرواز برگشت حجاج در تاریخ ۲۹ تیرماه خواهد بود و تا ششم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

همه حجاج خوزستانی امسال مدینه اول هستند و امسال ۸۹ هزار زائر خانه وحی از کشورمان راهی کشور عربستان سعودی می‌شوند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار