مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی مجوز موسسه‌ها و مراکز غیردولتی گفت: در حال حاضر ۶۲۱ مرکز و ۱۵۶ موسسه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی خوزستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 03 June 2023

مهران کریمیان افزود: این سامانه به منظور تسهیل در سرمایه‌گذاری و دسترسـی آسان متقاضـیان برای ارائه درخواست دریافت مجوز موسـسه‌ها و مراکز غیردولتی در کوتاه‌ترین زمان، راه‌انـدازی و از طریق درگاه ملی اینترنتی مجوزها به نشانی https://mojavez.ir در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این سامانه بستری اینترنتی است که برای تمامی کسب و کارهای موجود در کشور، زمان صدور، مدت زمان اعتبار مجوزها، هزینه لازم برای دریافت مجوز، مدارک و شرایط، مجوزهای پیش نیاز و استعلام‌ها را تعیین کرده است.

کریمیان با اشاره به فعالیت مراکز و موسسه‌های تحت نظارت بهزیستی خوزستان گفت: در گام نخست این طرح صدور پروانه تاسیس موسسه‌های غیردولتی، صدور پروانه فعالیت مراکز، صدور موافقت اصولی مراکز بهزیستی، صدور پروانه مسئول فنی مراکز و موسسه‌های غیردولتی بهزیستی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی خوزستان در ماه گذشته، مقام دوم صدور مجوز از طریق سامانه را دریافت کرده است، ادامه داد: متقاضیان پس از ورود به درگاه می‌توانند تمام شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مطالعه و نسـبت به دریافت مجوز موسسه و مرکز غیردولتی موردنظر خود اقدام کنند و در این فرآیند نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به بهزیستی نیست.

مدیرکل بهزیستی خوزستان اظهارکرد: درصورت اعلام نقص مدارک به متقاضی دریافت موافقت اصولی، امکان ویرایش اطلاعات برای ایشان فراهم بوده و متقاضیان در مدت سه روز برای رفع نواقص اعلام شده، فرصت اقدام دارند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار