آیین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید انتظامی خوزستان روز چهارشنبه با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ‌ایران و جمعی از مسوولان استانی در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 31 May 2023

این مراسم با حضور استاندار، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان در حسینیه واقع در ستاد فرماندهی خوزستان برگزار شد.

سردار صالحی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: از تمام همکارانم در مجموعه نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که در انجام وظایف خود به خوبی عمل کردند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که دوره‌ای از عمرم با مردمان استان خوزستان سپری شد افزود: در این مسئولیت خطیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردیم و با توکل بر خدا و همکاری کارکنان استان، سعی کردیم آرامش و امنیت مردم استان تامین شود.

سردار صالحی گفت: کشفیات ۱۱ هزار و ۱۷۸ نوع سلاح و ۳۲۹ هزار فشنگ، انهدام باند قاچاق، کشف ۲۴ هزار کیلو مواد مخدر، دستگیری باندهای قاچاق و وحدت اقوام از اقدامات مهم نیروی انتظامی در زمان چند سال اخیر بود.

وی افزود: در زمان اربعین حسینی سال گذشته، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر در سامانه ثبت نام کردند که اتفاق بسیار بزرگی بود و برقراری نظم در مرزهای شلمچه و چزابه از مهمترین دستاوردهای ما در سال های اخیر بود.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی خوزستان گفت: همدلی و هم افزایی مردم استان و به ویژه اعضای شورای تامین باعث شد که در ایام اغتشاشات، وضعیت سفیدی داشته باشیم.

وی افزود: از همراهی و کمک مردم استان به ویژه عشایر خوزستان تشکر می کنم همچنین جا دارد از مساعدت استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان که در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی به ما کمک کردند، تشکر کنم.

گفتنی است سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی را به سمت فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب کرد.

پیش از این سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بود.

سردار سید محمود میرفیضی به مدت پنج سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی استان قم از دیگر سوابق سردار سید محمود میرفیضی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار