معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ارائه خدمات نوین شهری و مطلوب را زمینه ایجاد سرمایه اجتماعی عنوان‌کرد و افزود: شهرداری اهواز دوره جدیدی از خدمات‌رسانی به شهروندان را در پیش گرفته که به ایجاد ظرفیت‌های مطلوبی از سرمایه اجتماعی منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ 29 May 2023

محمد خانچی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه "تعالی حکمرانی شهری" که در محل تالار بزرگ وزارت کشور برپا شده است اظهارکرد: محور اصلی این نمایشگاه درباره مساله راهبردی مدیریت شهری و به‌ویژه تحول مدیریت شهری مبنی بر تولید سرمایه اجتماعی است.

وی ادامه‌داد: در جریان برگزاری این نمایشگاه، دستاوردها و تجربیات شهرداری کلانشهرهای کشور به اشتراک گذاشته شد تا خدمات نوین شهری برای ارائه به شهروندان تدوین و برنامه‌ریزی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اضافه‌کرد: شهرداری اهواز دوره جدیدی از خدمات‌رسانی به شهروندان را درپیش گرفته که زمینه‌های مطلوب برای تولید سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

خانچی تصریح‌کرد: ساماندهی امور مدیریت شهری یکی از دستاوردهایی است که می تواند خدمات نوینی را برای این کلانشهر و شهروندان آن رقم بزند.

وی حوزه حمل و نقل، ترافیک و پروژه‌های فنی را می‌توان از جمله خدمات نوین در شهرداری اهواز دانست و ادامه داد: این خدمات با مشارکت همه ارکان مدیریت شهری در حال توسعه است و تا نقطه مطلوب همچنان فاصله داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری اهواز باید در جهت رفاه حال شهروندان، بهره‌وری و همچنین توسعه خدمات نوینی باشد که علاوه بر ایجاد رضایت عمومی به ارتقاء شاخص های توسعه‌ای منجر شود.

معاون استاندار خوزستان: همه تلاش مدیریت شهری اهواز ارائه خدمات نوین به شهروندان باشد

بر اساس این گزارش، در جریان برگزاری نمایشگاه "تعالی حکمرانی شهری" در محل تالار بزرگ وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در غرفه شهرداری اهواز حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده شهردرای اهواز در زمینه های مختلف قرار گرفت.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار