سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه نئوپان البرز شرکت کشت وصنعت امیرکبیر گفت: افتتاح این پروژه می‌تواند برای یکهزار و ۴۰۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 29 May 2023

سید احمد موالی‌زاده دوشنبه در بازدید از شرکت کشت و صنعت امیر کبیر در بخش اسماعیلیه اهواز بیان‌کرد: ایجاد و اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی همچون طرح نئوپان البرز در اهواز می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری و افزایش فرصت اشتغالزایی در اهواز اثرگذار باشد.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: تاکید شده و پیگیری خواهیم کرد پس از راه اندازی طرح نئوپان البرز، جذب نیرو به صورت بومی منطقه باشند.

موالی‌زاده گفت: این پروژه مشکل برق دارد که با توجه به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و پیگیری‌هایی که انجام شد مشکل برق رفع شود و به‌زودی شاهد راه اندازی پروژه نئوپان البرز در مجموعه نیشکر امیرکبیر باشیم و هدیه‌ای به جهت ایجاد اشتغالزایی برای شهروندان شهرستان اهواز باشد.

سرپرست فرماندار اهواز ادامه‌داد: از شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در اهواز درخواست داریم که برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اهواز ورود فعال داشته باشند.

پروژه نئوپان البرز از طرح های صنایع پایین دستی شرکت کشت و صنعت امیر اکبیر است که با همکاری و تایید یک شرکت آلمانی در حال ساخت است.

منبع/ایرنا

برچسب ها: اشتغال ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار