مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک ، تعداد مراکز آزمون آنلاین در استان خوزستان به ۱۵ مرکز رسید.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 29 May 2023

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی بابیان اینکه در شهرستان‌های لالی واندیکا جهت تسریع در آزمون‌های سنجش مهارت کارآموزان سایت آزمون آنلاین راه اندازی شده است اظهارکرد: وظیفه اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش‌های مهارتی و ارتقاء آن است که یکی از ملاک‌های اصلی آن ارزشیابی مهارت است.

وی ادامه‌داد: با راه اندازی این مراکز سرعت برگزاری آزمون و صدور گواهی مهارت افزایش‌یافته و اثربخشی و کیفیت آموزشی آزمون‌ها افزایش خواهد یافت.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه مهمترین مسئله در برگزاری آزمون‌ها شفافیت اجرایی آزمون است ادامه‌داد: مشکلاتی در آزمون‌های کتبی و کاغذی وجود دارد که با الکترونیکی کردن آنها این مشکلات برطرف خواهدشد.

وی خاطر نشان‌کرد: تحقق دولت الکترونیک، سرعت در برگزاری آزمون و اعلام نتایج، دسترسی آسان، صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، افزایش اثر بخشی و کیفیت آزمون از جمله مزایای برگزاری آزمون بصورت الکترونیکی است.

گفتنی است، براساس برنامه ریزی تا پایان سالجاری سایت آزمون آنلاین در تمام مراکز آموزش فنی وحرفه ای سطح استان راه اندازی خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار