نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: ماموریت شبکه تربیتی صالحین و مجموعه نظام در بعد فرهنگی، تربیت‌ نیروهای مومن و انقلابی است.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 29 May 2023

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در همایش اعضای شبکه مدیریتی شجره طیبه صالحین فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان‌کرد: بر اساس روایات نیز ائمه اطهار(ع) در هر فرصتی به دنبال تربیت نیرو بودند و یکی از دلایل ظهور نکردن امام زمان(عج) نیز فراهم نشدن بستر آن یا همان تربیت نیرو به میزان کمی و کیفی لازم است.

وی انجام اقدامات در حوزه فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از دلایلی که برخی جوانان دل به انقلاب و آرمان‌های آن نمی‌دهند این است که برخی مدیران به درستی در این زمینه کار نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: رمز موفقیت مدیر توجه به توانمندی‌ها است؛ ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و در جنگ اقتصادی نیز باید به جوانان اعتماد کرد.

امام جمعه اهواز پاشنه آشیل دولت و ملت را مسایل اقتصادی بیان‌کرد و افزود: از همین‌رو دشمن تمام فشارهای خود را در این حوزه متمرکز کرده زیرا به این نتیجه رسیده در حوزه دفاعی نمی‌تواند حریف ایران شود.

وی یکی از مشکلات جامعه را فقر زیرپوستی در حواشی شهرها دانست و گفت: باید در این حوزه اقدامات وسیعی صورت پذیرد و کار کنیم تا روند پیشرفت انقلاب با کندی پیش نرود.

وی سه شهرستان بهبهان، ایذه و شادگان را در خوزستان دارای مشکلات متعدد فرهنگی خواند و افزود: باید در این حوزه و اشتغالزایی کارهای زیادی به منظور برطرف کردن مسایل آن انجام شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار