معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فرآیند مقدماتی رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 28 May 2023

سیدبهروز موسوی بهبید در جلسه کارگروه استانی رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در خوزستان که امروز (۷ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: ۶۲ هزار معلم در استان خوزستان فرآیند رتبه‌بندی را سپری کرده‌اند. پس از بررسی و اعلام نتایج و صدور احکام، برخی از همکاران در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند و برای تسریع در اجرا، فرآیند رسیدگی به اعتراضات این همکاران از امروز به صورت منسجم و نظام‌مند آغاز شده است.

وی با اشاره به رتبه‌بندی ۶۲ هزار معلم در استان خوزستان ادامه داد: فرآیند رتبه‌بندی یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان با دقت نظر به دنبال اجرای هر چه بهتر این فرآیند و جایابی همکاران در یکی از رتبه‌های پنجگانه و بر اساس مستندات بارگذاری شده است.

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرآیند رسیدگی به اعتراضات ثبت شده روی سامانه my.medu.ir از امروز و با هم‌افزایی همکاران ما در هیات ممیزه آغاز شده است و به زودی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج این بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار