معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در مناطق نفت‌خیز توسعه باید متوازن، برابر و همه جانبه باشد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 26 May 2023

محسن خجسته مهر امروز ( ۵ خردادماه) در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: اصلی ترین هدف ما از حضور در مسجدسلیمان ادای احترام به مردم این شهرستان است.

وی افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از موضوعات مهم در شرکت ملی نفت ایران است که به آن توجه جدی داریم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بیمارستان مسجدسلیمان همزاد کشف نفت است و همانطور که در همه این سال ها نفت توسعه پیدا کرد باید به صورت متوازن این مساله نیز توسعه می یافت.

مجلس باید حداکثر سهم را برای توسعه مناطق نفت‌خیز و گاز خیز در نظر بگیرد

خجسته مهر عنوان کرد: در مناطق نفت‌خیز توسعه باید متوازن، برابر و همه جانبه باشد. نمی شود که نفت و گاز تولید کنیم و بگوییم که کاری به بهداشت و درمان و مسایل اجتماعی نداریم بلکه باید با توسعه متوازن همه موارد را باهم پیش ببریم.

وی با بیان اینکه توسعه میادین نفت و گاز باید همه جانبه شود، افزود: مجلس شورای اسلامی باید حداکثر سهم را برای توسعه مناطق نفت‌خیز و گاز خیز در نظر بگیرد تا بتوان به صورت مستمر به این مناطق کمک کرد.

معاون وزیر نفت با اشاره به کلنگ زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان گفت: بیمارستانی که در مسجدسلیمان ساخته می شود از سوی شرکت ملی نفت تجهیز نیز خواهد شد تا بیمارستانی مجهز و در شان مردم باشد. انجام چنین خدماتی در مقایسه با تولید نفتی که انجام می دهیم بسیار اندک است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار