رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان خرمشهر تا قبل از شروع سال تحصیلی تحویل دانش آموزان این خطه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ 24 May 2023

از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، حمیدرضا خان‌محمدی در آیین آغاز عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید فهمیده» آبادان و مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید بهنام محمدی» خرمشهر گفت:مدرسه ۱۲ کلاسه شهید فهمیده آبادان از محل اعتبارات طرح‌های تخریب و بازسازی با برآورد ۲۵۰ میلیارد ﷼ در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای یکهزار و ۲۵۰ مترمربع ساخته می‌شود.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بهنام محمدی را در این شهرستان به زمین زد که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای آموزشی یک هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ﷼ ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان خرمشهر تا قبل از شروع سال تحصیلی تحویل دانش آموزان این خطه می‌شوند.

خان‌محمدی با اشاره به توزیع تجهیزات مدارس گفت: امروز کاروان تجهیزات مدارس خرمشهر را داریم، البته توزیع تجهیزات را به صورت سراسری مبتنی برنیازهایی که اعلام می شود تا آغاز مهرماه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان گفت: مرحله اول این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس در تعطبلات نوروز اجرا شد و در نظر داریم با همکاری گرئوه های جهادی دانش آموزی، دانشجویی مردمی تابستان امسال ۱۰ هزار مدرسه را اجرا کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد: پیشبرد اهداف طرح مستلزم این است مدیران، معلمان و مسئولان مناطق از ظرفیت های دانش آموزان وگروه های جهادی و داوطلب بومی استفاده کنند که علاوه بر بهسازی محیط مدارس منجر به مهارت افزایی دانش اموزان و انگیزش بیشتر آنها درنگهداری محیط آموزشی می شود.

گفتنی است، بهسازی و آسفالت محوطه مدارس شهدای کربلا، سعدون خلفی، امام هادی (ع) و هجرت خرمشهر نیز که از مصوبات سفر قبلی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بود در سطح پنج هزار مترمربع به اجرا در آمد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار