کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 23 May 2023

اختصاصی هما خوزستان 
مینا فراز 

۲ خرداد در آبادان یادآور وقوع اتفاق تلخی است که شهر را سیاه پوش کرد یک بار ساختمان متروپل در خیابان امیری سقف رویایی خانواده هایی که در صدم ثانیه به خاکستر تبدیل شد موقع اعتنا سهمگین بود که در بدترین خواب ها و کابوس های حالیه آن ساختمان می گویند تیتر خبرها و نقل معاف شد ساختمان متروپل خیابان امیری قاب دوربینه آبادان خیره شده خیابان و برجی که به جای قد علم کردن در کف زمین و خیابان ریخت.

در این حادثه مرگ ۴۳ نفر از هموطنان و مصدومیت بیش از ۳۸ نفر رخ داد، دردناک بود اما نیروهای امدادی، اورژانس ، پلیس و مردم در این وضعیت بحرانی کنار یکدیگر تصاویر زیبا از همبستگی و وحدت را به نمایش گذاشتند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت این حادثه به مصیبت‌دیدگان، دستور دادند ضمن سرعت عمل برای کاستن از تلفات، مقصران حادثه مورد پیگرد و مجازات قرار بگیرند و از تکرار این حوادث در کشور جلوگیری شود.

رئیس جمهور و هیات همراه و جمعی از مسئولان کشوری برای بررسی این حادثه وارد شهر آبادان شدند از نزدیک با خانواده های مصیبت دیده صحبت کردند و به عیادت مجروحان رفتند. 

برای برخورد قاطع با مقصران این حادثه دستگاه قضایی وارد عمل شد و برای متهمان پرونده تشکیل داد، به منظور جلوگیری از تکرار این حادثه باید استاندار سازی در بناها و سازه های شهری به صورت جدی دنبال شود. ابن گونه حوادث تلخ تا مدت ها در ذهن مردم می ماند. 

خسارت های جانی و مالی که به مصدومان و متوفیان وارد می شود گاها قابل جبران نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار