استاندار خوزستان گفت: معاونت اقتصادی استانداری موظف است تا با وزارتخانه‌های مربوطه و شرکتی که وظیفه راه‌اندازی پنجره واحد در استان‌ها را برعهده دارد پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا هر چه سریع‌تر این سامانه در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 23 May 2023

علی اکبر حسینی محراب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: معاونت اقتصادی استانداری موظف است تا با وزارتخانه‌های مربوطه و شرکتی که وظیفه راه اندازی پنجره واحد در استان‌ها را برعهده دارد پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا هر چه سریع‌تر این سامانه در استان ایجاد شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذار در استان راه‌اندازی این سامانه است چرا که با ایجاد این سایت سرمایه‌گذار مسیر کوتاه‌تری را برای دریافت مجوزها و استعلامات لازم طی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، حسینی محراب ادامه داد: در خوزستان تعداد استعلاماتی که برای یک سرمایه‌گذار صادر می‌شود باید مشابه سایر استان‌ها باشد و نباید در این بخش سختگیری بیش از حد شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در صورتی که در مرکز برای کوتاه کردن استعلامات سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری شده است در استان نیز باید تابع این تصمیمات باشیم و از سنگ‌اندازی در مسیر فعالان اقتصادی جلوگیری کنیم.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در خوزستان نیاز به هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با سرمایه‌گذار است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار