مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر افزایش اعتبار سمن‌های استان تاکید کرد و گفت: اغلب برنامه‌های حوزه جوانان به صورت خودجوش توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود لذا باید در امر کمک‌رسانی به سمن‌ها حضور پررنگی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 22 May 2023

حمید بنی تمیم روز دوشنبه در آیین تکریم و معرفی جوانان برتر خوزستان که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها نسبت به از استفاده از جوانان در پست‌ها و موقعیت‌های مختلف تاکید دارند اما به اعتقادم ما نتوانستیم در این خصوص، حق مطلب را ادا کنیم.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت انقلابی و تدوین قوانین، این عزم وجود دارد که با استفاده از نیروهای جوان از سدها و موانع عبور کنیم و معتقدم توجه به نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، ابزار خوبی برای کاهش دغدغه‌های جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم در سال جاری شاهد ایده‌های خوبی از جوانان استان باشیم و بتوانیم صدای آنها باشیم. یکی از دغدغه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان رسیدگی به مشکلات جوانان در حد توان است.

وی افزود: در انتهای سال قبل دستور العملی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد مبنی بر اینکه نخبگان جوان استان شناسایی و بعد از داوری آثار، از تعدادی جوان برتر تجلیل شود. امیدوارم این سنت حسنه ادامه‌دار باشد.

بنی‌تمیم گفت: اغلب برنامه‌های حوزه جوانان به صورت خودجوش توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود لذا باید حمایت از سمن‌ها را مورد توجه قرار داد و اعتبارات این بخش را بیشتر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح چهار خانه جوان در شهرهای مسجدسلیمان، شوشتر، اندیمشک و هویزه در نیمه اول امسال افزود: این اتفاق برای اولین بار در سطح استان انجام می‌شود و قطعا دستاورد خوبی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در جشنواره برتر ایران زمین از ۱۲ جوان برتر خوزستانی در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار