مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در استان فراهم شده تا با سرعت و دقت بیشتری این فرآیند انجام شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 14 May 2023

مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه در نشست ستاد استانی ثبت نام در محل این اداره کل با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر روند ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با شعار "ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری" انجام می‌شود لذا مهم ترین هدف این اداره کل در بحث ثبت نام دانش آموزان، رعایت عدالت آموزشی در تمام نقاط استان بوده و تمام تلاش این مجموعه رعایت مفاد شیوه نامه ثبت نام است.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از نهم اردیبشهت ماه آغاز شده و ثبت نام پایه هفتم به عنوان ورودی متوسطه اول از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

حمیدی نژاد ادامه داد: ثبت نام میان پایه های تحصیلی نیازی به حضور والدین نیست و مهم ترین هدف آموزش و پرورش پوشش حداکثری ثبت نام دانش آموزان در استان است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: بر اساس دستورالعمل وزارتخانه فرآیند ثبت نام تمامی دانش آموزان ورودی دوره های تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی به صورت حضوری و الکترونیکی و از طریق سامانه sida.medu.ir و با مسئولیت مدیر مدرسه انجام خواهد شد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در بیش از ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار