مدیر خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری و با حساسیت دستگاه‌های انتظامی و قضایی در بحث قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 13 May 2023

امید حلالی‌زاده در خصوص قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب در ایذه اظهار کرد: اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب و عضو اصلی خانه مطبوعات خوزستان بود و با توجه به این مساله خانه مطبوعات استان با حساسیت و نگرانی فراوان پیگیر موضوع قتل این همکار رسانه‌ای است.

وی افزود: تماس‌هایی با مسئولان انتظامی و قضایی استان گرفته شده و خواهان پیگیری هر چه سریع‌تر و با فوریت موضوع قتل هستیم.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: در این موضوع قتل نباید گمانه‌زنی و پیش‌داوری‌ها را جایگزین نتایج کارشناسی و حقیقت موضوع کرد و در این زمینه باید اجازه داد تا دستگاه‌های انتظامی و قضایی مساله را با حساسیت پیگیری کنند.

حلالی‌زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه برای رسیدگی به مساله قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب بیان کرد: خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری به مساله قتل همکار رسانه‌ای و یکی از اعضای این تشکل صنفی است.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر جنایتکاران در این قتل به سزای اعمال‌شان برسند.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان خاطرنشان کرد: مرحوم اکبر لیموچی فردی پیگیر مسائل استان خوزستان و مردم استان بود. ایشان فردی بسیار خونگرم و مردمدار بود که در همه مراسم غم و شادی مردم حضوری فعال داشت. یکی از اصلی‌ترین مسایلی که مرحوم لیموچی مطالبه‌گر آن بود بحث مشکلات استان در زمینه جاده‌های استان و بهبود وضعیت جاده‌ها به ویژه در شهرهای شمالی استان بود.

منبع/ایسنا

برچسب ها: قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار