کد خبر: ۱۱۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 08 May 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد خوزستان، دومین جلسه کمیته راهبری با حضور قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه ضمن تبریک روز کارگر و معلم گفت: ۷ رکورد تولیدی در بخش‌های مختلف شرکت، مایه مباهات و افتخار می‌باشد. بنده به نوبه خود، از یکایک تلاشگران عرصه تولید شرکت فولاد خوزستان تشکر می‌کنم. 
 
وی افزود: همانگونه که مدیرعامل شرکت تاکید داشتند، سعی شود پروژه‌هایی همچون مگامدول زمزم ۳ در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسند. همچنین موانع راه اندازی پروژه RO برطرف شود و فعالیت های پروژه نیروگاه شرکت تسریع گردد.
 
علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، نیز در پایان این جلسه با تبریک روزهای کارگر و معلم گفت: مهم ترین افتخار سال گذشته در شرکت فولاد خوزستان این است که رکوردهای تولید با حفظ جان کارکنان همراه شد و  سالی بدون حادثه فوتی را پشت سر گذاشتیم.  
 
وی افزود: در اتفاقی بی سابقه، با موافقت مدیرعامل محترم دستورالعملی در این خصوص برای جبران تلاش های همکاران تهیه، تصویب و اجرا گردید که البته ممکن است دارای اشکالاتی باشد که به مرور رفع خواهد شد. 
 
مخبر دزفولی با ابراز خرسندی از اجرای برنامه های‌ فرهنگی به مناسبت روز کارگر در سایت صنعتی شرکت از سوی روابط عمومی و همچنین بازدید و تقدیر شایسته از کارکنان خط تولید شرکت که در روز کارگر انجام شد، از همه مشارکت کنندگان در این برنامه های مبتکرانه تشکر کرد.
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در بخش پایانی سخنانش گفت: با موافقت مدیرعامل و هیات مدیره محترم شرکت، بزودی امکانات رفاهی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی کارکنان فولاد خوزستان فراهم و به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 
در این جلسه، حوزه های خرید، بهره برداری و فروش و بازاریابی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند. 
 
گفتنی است، جلسه یادشده روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار