سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با زراعت نیشکر در هنرستان پسرانه شبانه‌روزی بخش اسماعیلیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 29 March 2023

محمد پورغراوی در گفتگو با روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، با بیان این مطلب گفت، با توجه به زراعي بودن بخش اسماعیلیه و همجواری با صنعت نیشکر، در تلاش هستیم در این هنرستان رشته‌های راه‌اندازی شود كه متناسب با نياز منطقه باشد، تا زمینه اشتغال پايدار بعد از فراغت از تحصيل برای هنرآموزان فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های مستمر شرکت توسعه نیشکر با آموزش و پرورش، بیان داشت، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تامین سرویس مدارس برای دانش‌آوزان و معلمان این منطقه همکاری داشته و در سایر زمینه‌های آموزشی نیز قدم‌های خوبی برداشته است.  

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به احداث مدرسه شش کلاسه از سوی کشت و صنعت امیرکبیر اشاره کرد و افزود، این مدرسه در روستای «بیت واوی» بخش اسماعلیه در حال ساخت است و با تکمیل و افتتاح آن، گامی در راستای ارتقای سطح آموزشی منطقه برداشته می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه نیشکر تاکنون 13 مدرسه در مناطق همجوار طرح‌های نیشکر ساخته است. در کنار مدرسه‌سازی در روستاها و شهرهای پیرامونی، فراهم آوردن امکانات آموزشی در مناطق محروم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی این شرکت است.

در همین راستا فعالیت‌های بسیاری در مدارس روستاهای اطراف طرح های نیشکر صورت گرفته که می‌توان به فراهم آوردن تجهیزات رایانه برای مدارس، تامین سیستم گرمایشی و سرمایشی، اهدای لوازم‌التحریر و بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و همچنین اهدای کتب آموزشی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار