برابر با اعلام اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اهواز، فعالیت ایستگاه‌های گردشگری برای برگزاری تورهای رایگان اهوازگردی در ۲ نقطه این کلانشهر تا پایان ایام تعطیلات ادامه دارند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 29 March 2023

به منظور آشنایی بیشتر گردشگران، تورهای رایگان اهواز گردی در ایام نوروز از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری فعالیت دارند که علاقمندان به شرکت در این تورهای گردشگری از طریق چهار ایستگاه گردشگری مستقر در محل "نمایشگاه دایمی اهواز و پارک لاله" می توانند ثبت نام و به دیدن جاذبه های این کلانشهر بپردازند.

این ایستگاه‌های گردشگری هر روز از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و همچنین ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب پذیرای تعداد زیادی از گردشگران به ویژه میهمانان نوروزی است.

بنا به اعلام سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، گردشگران پس از ثبت نام در گروه‌های دسته بندی شده، به وسیله مینی بوس و اتوبوس روباز با حضور راهنمایان گردشگری به نقاط مختلف شهر رفته و با جاذبه ها و اماکن تاریخی این شهر آشنا می‌شوند.

تمامی تورهای گردشگری به صورت کاملا رایگان از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با تلاش اداره گردشگری این معاونت برگزار می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی، ساختمان سه گوش (دانشکده ادبیات)، سرای معین التجار، بلوار ساحلی شرقی و غربی رودخانه کارون، مکان‌های قایق سواری، پل اول (پل سیاه) پل‌های اهواز بر روی رودخانه کارون از جمله پل راه آهن، پل دوم (پل سفید - پل معلق)،پل کابلی و پل هفتم( پل مهزیار با آبشار رنگین کمان، از جمله نقاط دیدنی شهر اهواز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار