مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد ۱۱ میلیون و ۳۰۱ هزارو ۷۸۹ خودرو از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین امسال در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 27 March 2023

محمد جولانژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیون و ۲۱۵ هزارو ۹۲۱ تردد خودروی سنگین نیز در این مدت ثبت شده است.

وی ادامه داد: پنجم فروردین یک میلیون و ۲۳ هزارو ۶۲۲ تردد در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای استان گفت: در مدت یادشده تعداد ۸۰۴ هزارو ۲۰۰ تخلف با عنوان سرعت غیرمجاز و ۲ میلیون و ۳۲۹ هزارو ۹۳۴ تخلف فاصله غیرمجاز ثبت شده است.

وی با اشاره به پرترددترین محورهای استان خوزستان در پنجم فروردین ۱۴۰۲ افزود: بیشترین تردد خودرویی در محورهای خرمشهر - آبادان، آبادان - خرمشهر، کمربندی دزفول - اندیمشک، کمربندی اندیمشک - دزفول و محور شوش - اهواز (شوش - الوان) ثبت شده است.

اول فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۷۲۷ هزار و ۴۵۴ خودرو در راه‌های استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته است.

خوزستان ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار