دستیابی به رکورد تاریخی تولید به طور همزمان در سه کارخانه سیمیدکو؛
کد خبر: ۱۰۹۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 25 March 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، رکورد تولید سالانه در سه کارخانه سنگ شکن و خردایش سنگ، کنسانتره سازی و همچنین فیلتراسیون و آبگیری از باطله شرکت سیمیدکو، همزمان با آغاز سال نو شکسته شد.
 
محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت سیمیدکو ضمن تبریک سال نو، گفت: تلاشگران عرصه تولید در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با همت خود توانستند همزمان با آغاز سال نو، از رکورد قبلی تولید سالانه سه کارخانه سنگ شکن، کنسانتره سازی و فیلتراسیون عبور کرده و به رکورد تاریخی جدید دست یابند.
 
مدنی فر کسب این میزان تولید به طور همزمان در سه کارخانه این شرکت علیرغم محدودیت های شدید ناشی از قطع برق و گاز صنایع فولادی و بیش از ظرفیت اسمی کارخانجات این شرکت را قابل تقدیر توصیف کرد و افزود:بازیابی و احیا بیش از هفتاد درصد آب مصرفی در کنسانتره سازی یکی دیگر از موفقیت های ارزشمند خانواده سیمیدکو بود که در سال گذشته رقم خورد. موفقیت ارزشمندی که موجب شد از هدر رفت بیش از دو میلیون متر مکعب آب جلوگیری شود.
 
مدیرعامل شرکت سیمیدکو از محقق شدن نود درصدی برنامه تولید در کارخانه سنگ شکن و خردایش سنگ سیمیدکو خبر داد و افزود: میزان تولید در این کارخانه در پایان سال ۱۴۰۱ به ۴,۵۱۲,۹۸۲ تن رسید که با افزایش۲/۶ درصدی نسبت به رکورد تولید سالانه قبل انجامید. همچنین با افزایش ۲/۶ درصدی نسبت به رکورد سال ۱۳۹۹ میزان تولید کنسانتره در این مجتمع صنعتی و معدنی به ۲,۵۸۳,۰۳۰ تن رسید که ۳/۳ درصد افزایش نسبت به ظرفیت اسمی کارخانه افزایش داشته است. این مهم در حالی به دست آمد که علیرغم مشکلات و محدودیت های تامین انرژی، شرکت سیمیدکو همچنان به عنوان بزرگترین تولید کننده کنسانتره در منطقه معدنی سنگان، رکورد دار بیشترین میزان تولید کنسانتره در این منطقه است.
 
مدیرعامل شرکت سیمیدکو همچنین از تحقق ۹۹ درصدی برنامه تولید و احیا آب در کارخانه فیلتراسیون و آبگیری از باطله این شرکت خبر داد و افزود: با افزایش ۱۲ درصدی بازیابی آب نسبت به سال گذشته و تولید ۲۴۵,۳۳۷ متر مکعب بیش از ظرفیت اسمی کارخانه، به رکورد ۲,۲۴۵,۳۳۷ مترمکعب بازیابی آب رسیده و از هدر رفت آب به همین میزان جلوگیری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار