کد خبر: ۱۰۹۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 25 March 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جلسه‌ی یادشده، بعدازظهر روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
 
سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با گرامی داشت پیشگامان نظام بهپویی گفت: مهندسان رضاییان و علی‌بازی از نخستین افرادی بودند که نظام بهپویی را در شرکت فولاد خوزستان پیاده سازی نمودند.
 
وی افزود: در شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) از بانویی که بیشترین مشارکت در نظام پیشنهادات را داشته‌ و به مناسبت روز مهندس از برترین کارشناس در نظام بهپویی تقدیر می‌شود. امروز ما برای تقدیر از مهندس برتر نظام بهپویی، آقای مهندس علی بلدی از بخش نگهداری و تعمیرات و از بانوی برتر نظام پیشنهادات سرکار خانم جانکی زاده از واحد بیمه و بازنشستگی دور هم جمع شده ایم تا همانند سالیان گذشته، از همت بلند همکاران تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شود.
 
نوید علاقه مند رئیس واحد بهپویی برگزاری این مراسم را با هدف معرفی الگوی های ملموس و واقعی ،از دل خود سازمان دانست که در محیط کار خود با همکاران تعامل سازنده‌ای دارند و با ایده های خود، فراتر از وظایف شغلی، سازمان را به پیش می رانند.
 
علاقه مند ضمن تشکر از حمایت های مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و تقدیر از تلاش های همکاران خود در واحد بهپویی و همکاران روابط عمومی که این رویدادها را در سازمان منعکس می کنند، ابراز امیدواری نمود که این تقدیر از خلاقیت و نوآوری در سازمان، قدمی در راستای افزایش روحیه مشارکت و ایده پردازی در میان کارکنان و خصوصا بانوان و کارشناسان شاغل در شرکت باشد.
 
در ادامه مراسم فرخ جعفری مدیر بخش نگهداری و تعمیرات و رحیم امیدبخش مدیر امور اداری از حضور در این برنامه‌ای ابراز خرسندی نمودند و خواستار تعمیق و گسترش فعالیت های نظام بهپویی شدند.
 
در انتهای برنامه به خانم زهره جانکی زاده به عنوان بانوی برتر نظام پیشنهادها و آقای علی بلدی به عنوان مهندس برتر نظام پیشنهادها در سال ۱۴۰۱ لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار