مدیر کل پست خوزستان از توزیع بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله پستی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 25 March 2023

مهران حموله اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله پستی در خوزستان توزیع شده و به دست گیرندگان رسیده است.

وی افزود: در این بازه زمانی در بخش مرسولات صادره نیز یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۲۱ مرسوله توسط پست خوزستان قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

مدیر کل پست خوزستان با اشاره به خدمات پست در حوزه خرید و فروش محصولات اینترنتی، گفت: در سال گذشته از بستر درگاه‌های خرید و فروش اینترنتی، ۷۹۱ هزار مرسوله وارد پست خوزستان شد و ۲۱۱ هزار و ۲۳۰ مرسوله به دیگر نقاط کشور صادر شده است.

حموله با بیان اینکه ۲۴۱ فروشگاه اینترنتی فعال برای ارسال محصولات خود از خدمات پست خوزستان استفاده می‌کنند، ادامه داد: این خریدها بخش قابل توجهی از حجم ترافیک پستی استان را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: از اوایل اسفندماه سال ۱۴۰۱ حجم فعالیت خدمات پستی در پست خوزستان افزایش یافت و شاهد افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بخشی از خدمات پست بودیم.

حموله با اشاره به خدمات رسانی پست در عید نوروز خاطرنشان کرد: کارکنان پست در واحدهای قبول و توزیع فقط در روز نخست عید نوروز تعطیل بوده اند اما در روزهای دیگر تعطیلات رسمی نوروز به صورت کشیک مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار