رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی و افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی تصادفات خسارتی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح نوروزی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 24 March 2023

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تصادفات در محورهای خوزستان اظهار کرد: در بررسی یک تصادف منجر به فوت متوجه شدیم این اتفاق به دلیل مشاجره دو راننده و پیچیدن همزمان بوده که منجر به انحراف یک خودرو به لاین مخالف و در نهایت تصادف فوتی شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی پلیس، تصادفات فوتی در جاده‌های خوزستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد و تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌اند.

 رحیمی بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان ما را آزار داده است زیرا بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است. 

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: توصیه می شود رانندگان حتما سرعت مطمئنه و توجه به جلو را رعایت کنند. صبر، حوصله و گذشت در رانندگی نیز از اولویت های مهم است و نباید به صورت رقابتی، رانندگی کرد.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی برخورد پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی امسال، افزود: خودروهای دارای تخلفات همزمان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت، توقیف می شوند و بیشترین توقیف خودروها مربوط به این مورد است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار