معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین مرغ و گوشت در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 23 March 2023

عبدالهادی فرخ تبار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از فعالیت کشتارگاه در روز ۲۹ اسفندماه و کشتاری که انجام دادند، فعالیت کشتارگاه های خوزستان از فردا از سر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام عید و ماه مبارک رمضان قرار داریم، افزود: پس از شروع مجدد فعالیت کشتارگاه ها و توزیع مرغ و گوشت توسط آن ها در بازار، مشکلی در تامین این اقلام نخواهیم داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در حال حاضر با توجه به توزیع مرغ منجمد کشتار روز و گوشت قرمز منجمد در بازار، مشکلی در تامین نیاز مردم استان وجود ندارد.

فرخ تبار عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است همچنین واردات گوشت گرم از استان های دیگر به خوزستان انجام‌ شود تا نیازها به این محصول نیز تامین شود و مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت بر روند تامین و توزیع گوشت و مرغ در بازار استان به صورت شبانه روزی در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در توزیع مرغ کشتار روز نیز مشکلی در استان وجود ندارد و با آغاز فعالیت کشتارگاه ها نیاز بازار به صورت کامل تامین خواهد شد.

برچسب ها: گوشت و مرغ ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار