دادستان مرکز خوزستان گفت: امکان دسترسی مردم به مراکز توزیع کالاهای اساسی بخصوص در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تسهیل شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 21 March 2023

صادق جعفری چگینی در بازدید از اقدامات صورت گرفته در شهر اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی بیان کرد: به منظور آمادگی ورود به عید نوروز در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث باید شرایط لازم در اهواز فراهم شود.

وی در این بازدید افزود: باید توزیع بیشتر گوشت و مرغ با نرخ دولتی ، نظارت بیشتر بر مراکز فروش، رفع مشکلات صنفی کسبه، تسهیل دسترسی مردم به مراکز توزیع دولتی از سوی دستگاه های مربوطه انجام شود.

دادستان مرکز خوزستان اظهار داشت: استقرار اکیپ های امدادی و انتظامی در مراکز اقامتی و پارک های محوری، نصب بنر به منظور اعلام آدرس مراکز اقامتی، افزایش روشنایی معابر مهم و پرتردد به منظور کاهش تصادف رانندگی، فضاسازی فرهنگی و معنوی به منظور گفتمان عفاف و حجاب، راه اندازی بوستان های تعطیل، فعال سازی گشت های امر به معروف دارای مجوز قانونی در مراکز اقامتی و همچنین خرید باید انجام شود.

جعفری چگینی اظهار داشت: دادستانی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های کلان رییس قوه قضاییه همواره در کنار مردم بوده و با هم افزایی ظرفیت های دستگاه های مختلف به دنبال امنیت ، آسایش و رفاه بیشتر همه شهروندان می باشد.

وی همچنین با همراهی معاون عمرانی استاندار خوزستان ، شهردار اهواز و تعدادی از معاونین ایشان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان از پارک ها ، مراکز اقامتی مسافران نوروزی ، اسکان مدارس، پروژه های شهرداری و اقدامات ستاد سفر بازدید کرد.

برچسب ها: مسافرت ، نوروز ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار