معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اقدامات دولت در این استان گفت: باتوجه به اجرای پروژه های متعدد و میزان پیشرفت فیزیکی آنها می توان گفت که در دولت سیزدهم، خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 20 March 2023

محمد خانچی روز دوشنبه در آیین افتتاح ۲ مرکز رفاهی خدماتی استان خوزستان اظهارکرد: مجموعه تلاش های صورت گرفته برای اجرای پروژه های راه سازی شتاب بیشتری در ارتقاء ایمنی جاده ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این روند به صورت صعودی پیش می رود اظهار امیدواری کرد: سال آینده جاده ها با حوادث کمتر همراه باشد و معضلات راه ها در اولویت قرار گیرد.

وی احداث مجتمع های رفاهی در کاهش تلفات سفرهای برون شهری را موثر دانست و گفت: در سال جدید دست کم هشت مجتمع در خوزستان آماده بهره برداری خواهند شد ولی این تعداد نسبت به وسعت استان، کافی نیست.

خانچی اظهارکرد: اقدامات خوبی نسبت به چهار سال گذشته در خوزستان انجام شده ولی تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به سفر امروز رئیس جمهور به خوزستان گفت: دولت توجه ویژه ای به این استان دارد که زمینه تبدیل خوزستان به یک کارگاه عمرانی را فراهم کرده و این امر نویدبخش اتفاقات خوبی است.

وی در خصوص گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه «آنقدر به این استان خوزستان سفر می‌کنم» بیان کرد: این میزان از توجه رئیس جمهور به استان را می توان فرصت خوبی برای رشد ظرفیت ها جهت ارتقای ایمنی جاده های خوزستان دانست.

خانچی گفت: خوزستان دین بزرگی به گردن کشور دارد و باید از امکانات بهتری بهره‌مند شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار