مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح طرح بهسازی مدارس مناطق کم برخوردار استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 20 March 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین افتتاحیه طرح بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی که امروز (۲۹ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی و مردمی ظرفیت عظیمی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش هستند. بر این اساس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، در فاز اول با اجرای طرح شهید عجمیان در هفت منطقه کم برخوردار استان خوزستان به دنبال بهسازی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی فضای مدارس مناطق کم برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به کارکرد فرهنگی و تربیتی این طرح گفت: شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی، نقش ‌آفرینی فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت. بر این اساس آموزش و پرورش کشور با تاسی به سیره این شهید بزرگوار، قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشته است. 

 وی گفت: فعالیت این گروه های مردمی در استان خوزستان می‌تواند زمینه‌ساز تحول‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی شود. بر این اساس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی به دنبال فعال کردن گروه‌های جهادی و مردمی در مدارس استان خوزستان است.

حمیدی‌نژاد افزود: فاز اول این طرح در مدارس عشایری، مرزی، روستایی و حاشیه شهر در شهرستان‌های کارون، آغاجاری، مسجدسلیمان و اهواز در اسفندماه ۱۴۰۱ و فروردین‌ماه ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار