مدیر روابط عمومی هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون، خدمات متنوع بشردوستانه و امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده که شامل ارائه خدمت به بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ زائر راهیان نور بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 20 March 2023

محمد بزاززاده اظهار کرد: از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه در پایگاه‌های امدادی و ایمنی سلامت مسافران نوروزی خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، پویش بهرفت، خیمه‌های نماز و ...  به مسافرین با مقصد خوزستان ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان خوزستان به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم است، افزود: بیش از ۷ هزار ۸۰۰ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده‌اند که ۱۰ نفر درمان سرپایی شده، ۲۰۲ نفر اسکان یافته و ۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تلاش مشارکت‌کنندگان در طرح‌های نوروزی عنوان کرد: بیش از ۴ هزار ۷۰۰ نفر از خدمات پست‌های ایمنی بهره‌مند شده و بیش از ۳ هزار نفر از آن ‌هابه پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

بزارزاده به خدمات تیم‌های سحاب و ارائه خدمات کمک‌های اولیه به مسافران در تفرج‌گاه‌ها اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی‌، گردشگری و مذهبی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعضای مشارکت‌کننده به محض ورود به صحنه حوادث اقدامات و کمک‌های اولیه را برای مصدومان انجام می‌دهند، افزود: حدود ۳ هزار نفر در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات‌های امدادی مورد درمان سرپایی قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار