کد خبر: ۱۰۹۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 19 March 2023
رحیم امید‌بخش مدیر امور اداری در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ پرداخت اعطای وام کم‌بهره به کارکنان فولاد خوزستان در دستور کار قرار گرفت و تا به امروز به پنج هزار و ۲۰۵ نفر از کارکنان وام پرداخت شده و همچنین ۲۶۰ نفر باقیمانده در صورت رفع مشکلات ضمانتی و مغایرت حساب‌های بانکی خود در نوبت پرداخت وام قرار می‌گیرند. در توافق اولیه با بانک مقرر شد هر ماه ۵۰۰ فقره وام پرداخت شود که با پیگیری مدیر‌عامل، معاونین مالی اقتصادی و منابع انسانی و امور اجتماعی پرداخت وام به ۷۵۰ فقره در ماه افزایش یافت.
 
وی با بیان اینکه، وام‌ ۲۰۰ میلیونی کم‌بهره در ۷ مرحله پرداخت شد، افزود: برای نخستین بار و به منظور سهولت و کاهش زمان اعطای وام، شرایطی فراهم شد که هر فرد بدون مراجعه حضوری به بانک و تنها با مراجعه به پرتال شخصی درخواست وام و تعیین ضامن را انجام دهد. پس از ارسال اطلاعات متقاضی به بانک و انجام صحت‌سنجی، اسامی با توجه به اولویت از سوی امور اداری مشخص شده و زمان مراجعه به بانک از طریق مجاری ارتباطی به متقاضیان اعلام می‌شود. نکته قابل توجه اینکه، پس از امضای قرارداد، وام در کمتر از ۲ ساعت به حساب متقاضی واریز می شد.
 
امیدبخش از افزایش بیش از پنجاه درصدی وام پس‌انداز کارکنان خبر داد و اظهار داشت: با موافقت مدیرعامل و معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مقدار وام صندوق پس‌انداز کارکنان که پیش از این حداکثر پنجاه میلیون تومان بود، افزایش یافت. شکل جدید پرداخت بدین صورت است که بر اساس میزان پس‌انداز، هر فرد یکی از مبالغ ۷۵، ۹۰، ۱۰۵، ۱۲۰، ۱۳۵ و ۱۵۰ میلیون تومانی را دریافت می کند.
 
مدیر امور اداری در پایان ضمن قدردانی از واحدهای متولی پرداخت وام و همکاری بانک سپه، اظهار داشت: برای سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای وام به کارکنان فولاد خوزستان، عوامل بسیاری دخیل بودند‌. از مدیر‌عامل مجموعه، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، معاون منابع‌ انسانی و امور اجتماعی، معاون مالی و اقتصادی، اعضای کمیته عالی منابع انسانی، همکاران روابط کار و حقوق و دستمزد، مجموعه کارکنان امور اداری و کارمندان بانک سپه سپاسگزارم. همچنین از کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان که در مدت پرداخت وام، در برابر برخی مشکلات شکیبایی نمودند، سپاسگزارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار