کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 19 March 2023

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه 28 اسفند از برگزاری پویش "نهال نوروزی" در ایام منتهی به نوروز 1402،  مربوط به توزیع حدود 17 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در مناطق همجوار تاسیسات فرایندی شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس بختیار بلدی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و تقدیر از سرپرست این شرکت و کلیه کارکنانی که در احداث گلخانه های شرکت و پرورش قلمه، نهال و گیاهان آپارتمانی مشارکت داشته اند، گفت: بخش مهمی از رویکرد مهندس ناصری در عمل به مسئولیت های اجتماعی، توسعه فضای سبز در شهرها و روستاهای همجوار تاسیسات است، بنابراین مقرر شد تا طی آخرین روزهای سال 1401، این پویش را به انجام برسانیم.

وی افزود: دو محموله (هر کدام 5 هزار و 450 اصله نهال) را به فرمانداری های رامشیر و رامهرمز و یک محموله دیگر(3 هزار اصله نهال) را به بخش غیزانیه تحویل دادیم؛ البته فردا و در آخرین روز پویش، 3 هزار اصله نهال را به بخش باوی ارسال خواهیم کرد.

مهندس بلدی در پایان یادآور شد که 3 گلخانه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ظرفیت پرورش سالانه 200 هزار نهال را داشته و در سال 1402 به صورت مستمر و بر حسب نیاز ذینفعان، در مناطق شهری و روستایی همجوار تاسیسات شرکت توزیع خواهند شد.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار