کد خبر: ۱۰۹۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 18 March 2023

اختصاصی هما خوزستان 

مینا فراز 

در تعطیلات نوروز خانه و کاشانه خود را به محل امنی برای سارقان تبدیل نکنیم هنگام رفتن به مسافرت با هوشیاری تمام نکات ایمنی را رعایت کنیم تا اسباب زندگی ما از گزند سارقان در امان باشد.
در کشور تعطیلات نوروز و سال نو بهترین زمان برای مسافرت و گشت گذار در دل طبیعت است و همواره مشتاقان سفر نوروز را برای مسافرت بر می گزییند.

دل به جاده زدن و بار سفر بستن حال و هوایی خاص دارد و روح و جان آدمی را تازه می کند، اما باید به اصول ایمنی و در امنیت بودن خانه و زندگی هم مورد توجه قرار گیرد. سارقان از کوچک ترین غفلت استفاده می کنند و به زندگی مردم دستبرد می زنند.

گاهی این دستبرد با از بین رفتن سرمایه و اسباب زندگی ما همراه است در صورتی که با استفاده از وسایل ایمنی مانند قفل های محکم، درب ضد سرقت، سیستم حفاظتی و ... می توان از به سرقت رفتن اموال خود جلوگیری به عمل آورد.

در طول سفر هرگز خودروی خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنید و حین گردش وتفریح،خودروی خود را در مکانی امن ودر صورت امکان در پارکینگ های عمومی و مطمئن پارک کنید.

وسایل خود را بجایی قراردادن روی باربند، آن ها را درون صندوق عقب خودرو قرار دهید و یا اگر خودرو را به علت نقص فنی هل می دهید،اجازه ندهید افراد غریبه و ناشناس پشت فرمان بنشینند.

با هوشیاری و رعایت اصول ایمنی هر چند کوچک و کم اهمیت از ایجاد سرقت و ضرر مالی برای خود و خانواده جلوگیری کنیم. از تجربه دیگران بخصوص بزرگ تر ها در سفر ها استفاده شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم. همیشه بهترین مکان برای استراحت در سفر و پارک خودرو در نزدیکی پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار