مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: تکنولوژی شبکه ارتباطی سیار در روستاهای هفت شهرستان استان توسعه و ارتقاء یافت.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 15 March 2023

رحیم فلاح زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان‌کرد: با توسعه زیرساخت های مخابراتی تکنولوژی دکل تلفن همراه روستای هارکزی از توابع روستای شهرستان لالی، مردم روستاهای اطراف این منطقه از شبکه سیار پیشرفته بهره مند شدند.

وی گفت: با نصب و راه اندازی و بروزرسانی، این سایت وارد مدار شبکه گسترده همراه شد و روستای هارکزی که پیش از این فقط زیر پوشش تلفن همراه بود، اینک مشترکان ساکن در این روستا و مناطق اطراف از خدمات دیتایی و اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه همراه نیز استفاده می کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهارکرد: همچنین تکنولوژی نسل چهار بر روی سایت روستایی بنه جان محمد شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان لالی، ارتقا و تکنولوژی پرسرعت نسل چهار ( ۴G) بر روی این سایت انجام گرفت.

وی افزود: با وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه اول، مشترکان ساکن در روستای بنه جان محمد و مناطق و روستاهای اطراف از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شده و خدمات تبادل اطلاعات دیتایی مبتنی بر روی تلفن همراه را با سرعت های بالاتر تجربه می کنند.

ارتقای دیتای همراه اول در روستای کوثره مسجدسلیمان

فلاح زاده اظهارکرد: با انجام کارهای فنی و نصب تکنولوژی نسل چهار بر روی سایت روستایی کوثره از توابع دهستان تل بزان مسجدسلیمان، مشترکان از دیتای همراه با سرعت بیشتری بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه بر روی این سایت تکنولوژی پرسرعت نسل چهار ( ۴G) راه اندازی شده است ادامه داد: با وارد مدار شدن این سایت به شبکه همراه اول، مشترکان ساکن در روستای کوثره و روستاهای اطراف از اینترنت همراه اول با سرعت و کیفیت مطلوب بهره مند شدند.

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در ایذه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اضافه‌کرد: در ادامه پروژه توسعه شبکه ارتباطی همراه به منظور رفع نقاط کور و بهبود پوشش آنتن دهی و گسترش و پایداری ارتباطات سیار و همچنین ارائه خدمات با کیفیت مطلوب سایت پرسرعت جدید خیابان حر شهرستان ایذه با تکنولوژی نسل ۲، سه و چهار نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با نصب، راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت اهالی منطقه از کیفیت شبکه‌ای مطلوب و با سرعت بالا برخوردار شدند.

توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه اندازی سایت جدید در شهر حر شهرستان شوش

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: بهبود پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور و در ادامه عملیاتی شدن پروژه توسعه ارتباطات سیار ،سایت پرسرعت تلفن همراه با تکنولوژی های نسل ۲، ۳ و ۴ در شهر حر شهرستان شوش نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده اظهارکرد: با وارد مدار شدن این سایت جدید، شاهد افزایش ترافیک، تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهر حرو روستاهای اطراف آن شدیم.

توسعه ارتباطات سیار روستایی در اندیکا

وی گفت: با توسعه زیرساخت های مخابراتی و فراهم شدن ارتقا دیتای شبکه همراه اول و با نصب و راه اندازی تکنولوژی پرسرعت نسل چهار بر روی دکل روستایی، شبکه ارتباطی همراه اول در روستای صفی خون اندیکا توسعه و ارتقا یافت.

فلاح زاده با اشاره به اینکه تکنولوژی ۴G بر روی سایت روستایی صفی خون اندیکا نصب و راه اندازی شد تصریح کرد: با نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G و وارد مدار شدن این سایت به شبکه همراه اول، ضمن پایداری ارتباطات، روستای صفی خون زیر پوشش دیتای پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان در این روستا و مناطق اطراف از دیتای همراه اول با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر از گذشته برخوردار شدند.

بهره مندی روستای اندیمشک از اینترنت پرسرعت همراه اول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه با توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتقای تکنولوژی دکل همراه اول، ساکنین روستای شهبازان اندیمشک از اینترنت پرسرعت بهرمند شدند افزود: به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات نوین ارتباطی با توسعه زیرساخت های مخابراتی، عملیات افزایش تکنولوژی نسل سه بر روی دکل روستای شهبازان از توابع الوارگرمسیری اندیمشک در دستور و برنامه کاری مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

فلاح زاده بیان کرد: با نصب، راه اندازی و بروزرسانی، این سایت وارد مدار شبکه گسترده همراه شد و روستای شهبازان اندیمشک که پیش از این فقط زیر پوشش تلفن همراه بود، از خدمات دیتایی و اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه همراه نیز برخوردار شدند.

ارتقا و توسعه ارتباطات سیار در روستای حفیره سفلی رامشیر

وی افزود: در راستای برقراری عدالت ارتباطی و بهره مندی روستاییان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات پس از توَسعه زیر ساخت ها و فراهم شدن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه شهرستان رامشیر، تکنولوژی نسل سه (۳G) بر روی دکل تلفن همراه روستایی حفیره سفلی شهرستان رامشیر نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: پس از بروز رسانی شبکه و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت به شبکه گسترده همراه اول، روستای حفیره سفلی رامشیرو روستاهای اطراف آن زیر پوشش اینترنت پر سرعت همراه قرار گرفت و مشترکان از این پس می توانند ضمن بهره مندی از خدمات دولت الکترونیک از اینترنت پرسرعت همراه و تبادل اطلاعات دیتایی صوتی و تصویری بهره مند شوند.

با توسعه زیرساخت های مخابراتی و گسترش شبکه فیبر نوری در مناطق روستایی و فراهم شدن ارتقای شبکه به ویژه در روستاها برای استفاده و دستیابی از خدمات دولت الکترونیک یکی از اهداف و اولویت های منطقه مبنی بر اجرای عدالت ارتباطی در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار