مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال جاری بیش از ۷هزار نفر از ایثارگران در خوزستان زمین دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 14 March 2023

محمد حسین پناهی فر در نشست مشترک قرارگاه ملی مسکن و شورای مسکن خوزستان که امروز ۲۳ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار و ۹۲ نفر پرداخت ۴۰ میلیون تومان اولیه برای این طرح را انجام داده اند که برای همه این افراد زمین و پروژه اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای ۲۶ هزار نفر تاکنون زمین اختصاص داده شده است. همچنین برای ۷۳ هزار و ۶۰۹ نفر زمین تامین شده و یا در حال تامین است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای ۲هزار و ۱۸۷ نفر از متقاضیان نیروهای مسلح در خوزستان زمین مورد نیاز تامین شده است. همچنین نیروهای مسلح نیز ۹۰ هکتار زمین برای ۳هزار نفر تامین کرده اند.

پناهی فر ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ۷۶۰ نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا زمین دریافت کرده اند اما در سال جاری بیش از ۷هزار نفر از ایثارگران زمین دریافت کرده اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش کمیته امداد و بهزیستی برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر زمین اختصاص داده شده است. ۴۶۳ نفر از کمیته امداد و بیش از ۹۰۰ نفر از متقاضیان بهزیستی زمین دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: براساس توافقات انجام شده برای این افراد قسط اول پرداخت نمی شود و مبلغ قسط اول را دستگاه های کمیته امداد و بهزیستی متقبل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار