مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ، از اجرای عملیات لایروبی ورودی و کانال آبگیر ایستگاه پمپاژ شبکه آبیاری شعیبیه به وسیله یک دستگاه دراک لاین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 14 March 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ،بهرام جعفری ضمن اعلام این خبر گفت: رسوب گذاری مداوم کانال آبگیر ایستگاه پمپاژ شبکه آبیاری شعیبیه در محل تلاقی رودخانه کارون و تشدید رسوب در آن کانال، برنامه عملیات لایروبی در این محل را بسیار ضروری و حائز اهمیت کرده بود.

وی افزود: هدف از این عملیات تامین آب اراضی کشاوزی منطقه شعیبیه، حفظ و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات منصوبه در ایستگاه پمپاژ و همچنین تسهیل در امر بهره برداری و تامین آب مطمئن و پایدار اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه آبیاری شعیبیه می باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی و با نظارت کارشناسان معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی و مدیریت تعمیرات سازمان آب و برق خوزستان،  در قالب برنامه ای مدون نسبت به لایروبی کامل ورودی و کانال آبگیر ایستگاه پمپاژ شبکه آبیاری شعیبیه اقدام گردید.

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ تصریح کرد: این عملیات توسط نیروهای معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ به وسیله یک دستگاه دراک لاین و یک دستگاه کمپرسی جهت حمل لای طی دو ماه انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار