معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آنچه امروز در خیابان‌های اهواز پس از بارش‌ها مشاهده می‌شود، ماندآب است که به صورت نقطه‌ای است و به سرعت حل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 13 March 2023

محمد خانچی در خصوص آخرین وضعیت کلانشهر اهواز در بارندگی امروز ۲۲ اسفندماه اظهار کرد: وقتی باران می‌بارد آب در خیابان خواهد بود اما اینکه این آب تا چه میزان در خیابان باقی بماند مهم است.

وی افزود: زمانی در خیابان‌های اهواز پس از باران آب حدود یک هفته تا ۱۰ روز در خیابان باقی می‌ماند و باعث آزار مردم می‌شد اما اکنون با توجه به اجرای طرح‌های ضربتی در بحث فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شرایط اهواز بسیار بهتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به صورت کلی آنچه امروز در خیابان‌های اهواز پس از بارش‌ها مشاهده می‌شود ماندآب است که به صورت نقطه‌ای است و به سرعت حل خواهد شد.

خانچی با اشاره به اینکه طرح جامع فاضلاب اهواز ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: اگر این طرح تکمیل شود قطعا پس از بارش‌ها هیچ مشکلی در اهواز نخواهیم داشت اما اکنون نیز شرایط در مقایسه با گذشته بسیار بهتر است و اصلا قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: در هر بارش وقتی نقاطی مشاهده می‌شود که دچار آبگرفتگی شده‌اند به سرعت با اجرای یک طرح ضربتی مشکل آن نقطه نیز حل می‌شود تا به صورت کلی در بارش‌ها مردم کلانشهر اهواز با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های در دست انجام می‌تواند به صورت کامل به حل مساله دفع آب‌های سطحی و همچنین فاضلاب در کلانشهر اهواز کمک کند و امیدواریم شاهد سرعت بخشیدن به اجرای این طرح‌های در دست انجام باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار