فرمانده فراجا با تاکید بر پیگیری ویژه پلیس در خصوص سرقت‌ها در کشور تاکید کرد: طرح مقابله با سرقت را سال آینده نیز با جدیت و به صورت ویژه در سراسر کشور اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ 11 March 2023

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " احمدرضا رادان" در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین "عبدالنبی موسوی فرد" نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهارداشت: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار "کارگر" جهت سرکشی از محل‌ استقرار کاروان های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان خوزستان حضور داشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعدها شهید شد گفت: سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و ما می‌بینیم که الان این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور ادامه‌داد: در مسئولیتی که مقام معظم رهبری به بنده محول کردند هفت فرمان وجود دارد: جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم، تامین آسایش و امنیت مردم ، ارتقاء توان پلیس، افزایش شأن و منزلت کارکنان و یک حکم کلی هم دادند که ابلاغ فرمودند همه سازمان ها کمک کنند و این فرصت مغتنمی شده تا از همین بابت ورود کنیم و کارهایی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به نماینده ولی فقیه در استان گفت : آنچه که شما می‌توانید به ما کمک کنید این است که ما را از دعای خیرتان محروم نکنید و دعا کنید که عاقبت بخیر شویم و در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمت مان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه بحث سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم همچنین جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

صبح امروز سردار " احمدرضا رادان" از یادمان شهدا در شهرستان سوسنگرد "هویزه" بازدید کرد.

برچسب ها: دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار