مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه و انجام اقدامات پیشگیرانه ۲ هزارو ۹۰۰ عملیات بهسازی و اصلاح شبکه برق بدون اعمال خاموشی در کلانشهر اهواز انجام شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 11 March 2023

عبدالحمید عباس شیاری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به منظور افزایش ضریب تاب آوری و پایداری شبکه ۲ هزار و ۹۰۰ عملیات کار روی خطوط گرم بدون اعمال خاموشی و در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز انجام شد.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: از اهداف این شرکت در طول چشم انداز تعیین شده تا سال ۱۴۱۰ علاوه بر ایمن سازی هرچه بیشتر شبکه، کاهش خاموشی ها به ازای هر مشترک به میزان ۹۹ دقیقه در سال است.

وی تصریح‌کرد: تعویض ۱۵ هزار مقره معیوب، جمع آوری پایه‌های چوبی فرسوده، تعویض ۴۳۰ پایه فرسوده و ۱۱هزار اسپلایس و جمپر و تعویض ۶۱۵براکت چوبی و جمع آوری۵۰کیلومتر شبکه سیمی فرسوده بخشی از اقدامات انجام شده طی این عملیاتها بود.

شیاری خاطرنشان کرد:با بکارگیری گروه‌های کار با خطوط برقدار(نگهداری و تعمیرات) شناسائی و رفع کانون‌های خطر، تعویض پایه های فرسوده، تعویض مقره، استاندارد سازی آرایش شبکه، ارتقای شاخص‌های عملکردی و رفع حریم بدون خاموشی و هرگونه وقفه در ارائه خدمات به شهروندان در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز صورت می گیرد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز متشکل از پنج منطقه و سه شهرستان باوی، حمیدیه و ملاثانی است و در مجموع به ۶۲۰ هزار مشترک خود خدمات ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار