فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه امسال حجم بیشتری از جمعیت برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در استان حضور پیدا می‌کنند، گفت: از جهت کیفی تلاش‌های خوبی در یادمان‌ها انجام شده و برنامه‌ها نسبت به سال گذشته از نظر محتوایی تقویت شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 11 March 2023

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور که امروز، ۲۰ اسفند برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اردوهایی راهیان نور یکی از اتفاقات مهمی است که در این روزها در استان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان از سراسر کشور برای زیارت مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امسال حجم بیشتری از جمعیت برای بازدید از یادمان‌ها در استان حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: در بخش دانشجویی و دانش‌آموزی، اردوها از نظر کمی و کیفی نسبت به سال گذشته بهتر شده است. همچنین برای استفاده آحاد مردم و اقشار مختلف، در یادمان‌ها از نظر محتوایی اقدامات بیشتری صورت گرفته است که زائران از فضای معنوی یادمان بهره بیشتری ببرند.

سردار شاهوارپور افزود: در بخش خادمین، کارهای زیادی صورت گرفته است. داوطلبان زیادی برای خادمی راهیان نور داریم و برنامه ریزی کرده‌ایم که همه خادمین از فضای راهیان نور بهره کافی را ببرند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان در پایان گفت: از جهت کیفی و محتوایی تلاش‌های خوبی در یادمان‌ها انجام شده است. برای مثال در یادمان هور که دانشجویان نخبه از سراسر کشور برای بازدید حضور پیدا می‌کنند، رزمایش و روایت گری انجام می‌شود. تلاش ما این است که زائر از نظر محتوایی نسبت به سال گذشته با دست پر باز گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار