براساس آخرین نقشه رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 11 March 2023

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های رامهرمز، امیدیه، هندیجان و آغاجاری در وضعیت زرد کرونمایی و بقیه شهرستان ها در وضعیت آب قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست.

شهرستان های دزفول، اندیمشک، لالی، گتوند، اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، کرخه، شوش، شوشتر، ایذه، باغملک، هفتگل، دزپارت، باوی، دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه، کارون، اهواز، رامشیر، شادگان، بندر ماهشهر، خرمشهر، آبادان، بهبهان، کارون و کرخه در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ اطلاعات مربوط به وضعیت کرونا در کشور حاکی از آن است که اکنون چهار شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، همچنین تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی به ۲۳شهر و وضعیت زرد به ۱۸۶ و وضعیت آبی کرونایی هم به ۲۳۵ شهر رسیده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته ۴۴۸ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و هشت بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۴۱۱ دُز رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار