مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، مدارس استان به سه هزار دستگاه کولر گازی نیاز دارند.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 09 March 2023

محمد سعیدی پور پنجشنبه در آیین افتتاح یک‌مدرسه ۶ کلاسه در منطقه "ام الطمیر" اهواز بیان‌کرد: از خیران درخواست داریم برای تامین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره کل همکاری کنند تا دانش آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

وی با اشاره به خیری که این‌ مدرسه را ساخته است افزود: این خیر مدرسه ساز، مدرسه یار و مدرسه دار محسوب می شوند و پیشنهاد داد که ۵۰۰ دانش آموز را تا مقطع دانشگاهی به لحاظ نرم افزاری تامین خواهد کرد.

سعیدی پور افزود: این خیر جزء محدود نیکوکاران است که تمام هزینه مدرسه را پرداخت می‌کند.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان اظهارکرد: در دولت سیزدهم مردمی سازی، مشارکت ها، پویش ها و جهاد مدرسه سازی بسیار پر رنگ تر شده است.

وی با اشاره مشخصات مدرسه ای که امروز بهره برداری شد افزود: این مدرسه دخترانه در مساحت یکهزار و ۶۰۰ مترمربع با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر "محمد حلوایی" ساخته شده است.

سعیدی پور ادامه داد: این خیر، ۲ پروژه دیگر در شهر هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و شهرستان مسجدسلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت را در دست اجرا دارد که امید است این پروژه‌ها تا مهر ۱۴۰۲ افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه خوزستان تجربه جنگ را داشته و ساخت این بناها را دیر آغاز کرده است گفت: جنگ باعث عقب ماندگی های مختلفی برای این استان شده است بنابراین شایسته نیست که خوزستان را محروم خطاب کنیم؛ درحالی که این استان از فکر و اندیشه محروم نیست؛ بلکه محروم از امکانات است.

یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان در دست ساخت است که تا مهر ماه سال آینده به بهره برداری می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار