امنیت و آسایش امروز در مرزهای جنوب غربی کشور به خصوص استان خوزستان مرهون زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است که باعث شده دشمنان نظام ناکام بمانند.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 09 March 2023

۱۵ شعبان همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده و فرارسیدن این مناسبت، فرصتی جهت مرور گوشه ای از تلاش های کارکنان وزارت اطلاعات برای تامین امنیت همه جانبه کشور از جمله استان خوزستان است.

امروز فضایی بسیار امن و آرامی در استان خوزستان حاکم است که این آرامش مدیون مجاهدت‌های دستگاه‌های امنیتی به خصوص اداره اطلاعات استان خوزستان است که تلاش همه آنها قابل تقدیر است.

استان خوزستان با دارا بودن مرزهای دریایی و خشکی، همواره نیاز به حفاظت و برقراری امنیت دارد که علیرغم تلاش های نافرجام گروهک های تروریستی و همچنین باندهای قاچاق سلاح، شاهد هستم با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان تیر دشمنان ملت در این استان مرزی به سنگ خورده است.

امام خمینی (ره) در فرمایشات خود بارها به اینکه «وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است» اشاره داشته اند. سربازان گمنام در تلاش‌های شبانه‌روزی خود با انواع خطرها، بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های طراحی شده دشمن روبرو بودند اما ایثار و فداکاری های که از خود نشان دادند، این دشمنان بودند که ناکام و درمانده شدند.

نیروهای اطلاعاتی یکی از ارکان مهم و نیاز اساسی نظام جمهوری اسلامی است

نیروهای اطلاعاتی یکی از ارکان مهم و نیاز اساسی نظام جمهوری اسلامی است برای دفاع از ارزشهای انقلاب است که با رصد مداوم اطلاعاتی ، گروه های جاسوسی و تروریستی را شناسایی و امنیت را به مردم هدیه میدهند.

شناسایی باندهای بین المللی قاچاق مواد مخدر ، شناسایی تیم‌های ضد امنیتی در جنوب کشور و بسیاری از دسیسه های دشمن برای برهم زدن نظم عمومی از جمله فعالیت‌های چشمان بیدار نظام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با اقتدار خود خواب را از چشمان دشمنان ربوده است .

در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه امسال در شهر ایذه که منجر به شهادت هفت تن و مجروح شدن ۱۲ تن از شهروندان ایذه ای گردید، با همت بلند سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان های اطلاعات سپاه، فراجا و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شبکه تروریستی فعال در این جنایت شناسایی شد که نشانه دهنده اقتدار نظام و مشتی محکم بر دهان بدخواهان ملت و نظام است.

حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک گروه مسلحانه تروریستی تجزیه طلب، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز ، این آیین و مردمی که نظاره‌گر رژه بودند را مورد حمله مسلحانه قرار دادند که ۲۵ نفر شهید و ۶۸ نفر زخمی شدند که با اقدامات تخصصی و ترکیبی سربازان گمنام امام زمان (عج)، «فرج الله چعب» سرکرده گروهک تجزیه‌طلب «حرکة النضال» شناسایی و دستگیر شد.

خوزستان به عنوان قطب اقتصادی کشور از نظر استراتژیک موقعیتی است که همواره در تیررس دشمنان نظام بوده که با وجود سربازان گمنام و رشادتهای بی دریغ و شبانه روزی نیرو های امنیتی و انتظامی شاهد امنیتی پایدار هستیم.

خوزستان در جنوب‌غرب ایران در کرانهٔ خلیج فارس قرار دارد ، این استان از جنوب مرز آبی و از غرب دارای مرز خاکی است ، مساحت استان خوزستان ۶۴٬۰۵۷ کیلومتر مربع است و با جمعیتی حدود پنج میلیون نفر پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار