فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با تاکید بر لزوم افزایش سطح خدمات به مردم استان گفت: ارائه خدمات بیشتر به مردم استان مانع مهاجرت آنها به شهرهای دیگر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 08 March 2023

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت مرکز درمانی حضرت صاحب الزمان (عج) شهر امام دزفول در تالار فردین با تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود (عج) افزود: ممکلت ما بر مبنای رویکرد ولایت و امامت پایه گذاری شده و به برکت آن بعد معنوی، استقلال و اقتدار نیز شکل گرفت و شخصیت ملت ایران به دنیا معرفی شد.

وی ادامه داد: ما ملتی هستیم که مسیرمان را با انقلاب تطبیق می‌دهیم و با دقت و قدرت این راه را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج ) استان خوزستان یکی از مسیرهای مهم انقلاب را خدمت به مردم بیان کرد و گفت: مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند و باید حفظ شوند.

وی با بیان اینکه خدمات کم موجب یاس و بروز مشکلات می‌شود، افزود: خدمات ارائه شده به مردم استان خوزستان به عنوان استانی غنی کافی نیست و باید افزایش یابد.

سردار شاهوارپور به مشکلات محیط زیستی استان خوزستان از جمله آلودگی هوا و گرما اشاره کرد و گفت: این مشکلات باعث شده هر فردی که وضع مالی بهتری پیدا کرد از استان مهاجرت کند در حالی که اگر خدمات بیشتر شود از مهاجرت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی ارتقاء امکانات بهداشت را نیز ضروری دانست و افزود: بهداشت اولویت اول مردم است؛ امروز مردم به دنبال درمان‌های تخصصی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه اقدام زیادی در بخش مرکزی دزفول انجام نشده است، اظهارکرد: چندین بیمارستان در شهرستان دزفول در حال احداث است که راه اندازی زایشگاه و دیگر بخش‌های درمانی باید از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش مرکزی دزفول باشد.

تامین اجتماعی در بخش مرکزی دزفول بیمارستان احداث کند

سردار شاهوارپور بر ضرورت جانمایی بیمارستان در بخش مرکزی دزفول تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از مردم زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و لازم است این سازمان در بخش مرکزی دزفول بیمارستان احداث کند.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون در بخش زیرساخت‌ها و جاده اقدامی در بخش مرکزی دزفول انجام نشده و جاده درستی در این بخش احداث نشده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ساخت جاده و وصل کردن شهرهای بخش مرکزی به بزرگراه کار دشواری نیست، اظهار کرد: امسال پنج هزار میلیارد تومان بین شهرداری‌های خوزستان توزیع شده و هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نفت در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی به استان داده شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های غنی در حوزه نفت، گاز و منابع داریم، افزود: تحریم وجود دارد ولی از سوء مدیریت نیز رنج می‌بریم.

سردار شاهوارپور خواستار ورود اداره راه و شهرسازیربرای تامین زیرساخت‌های جاده‌ای شد و یکی از مهمترین مشکلات اهالی بخش مرکزی دزفول را نداشتن اشتغال دانست.

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در منطقه‌ای با نعمت فراوان باید فوق العاده باشد، افزود: ۵۲.۵ درصد شاغلان استان در بخش خدمات، ۲۸ درصد در بخش صنعت و ۱۹ درصد در بخش کشاورزی اشتغال دارند.

کمبود زمین حوزه صنعت با تغییر کاربری اراضی کشاورزی تامین شود

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر لزوم فعال شدن بخش صنعت کشور گفت: کمبود زمین برای صنایع با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی تامین شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باتوجه به استعدادهای فراوان بخش مرکزی باید متمرکز شود، افزود: اگر آموزش و پرورش در بخش مرکزی دزفول فعال‌تر شود می‌توانیم معلمان و پزشکان متخصصی تربیت کنیم.

سردار شاهوارپور گفت: کلیت نظام خدمت رسانی به تک تک آحاد مردم است و باید با همت، مطالبه با استدلال و منطق امور را عملیاتی کنیم.

وی از رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نماینده و شورای شهر امام برای پیگیری ساخت مرکز درمانی شهر امام قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این طرح به سرعت پیش رود و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین تجهیزات این مرکز درمانی باید از هم اکنون در نظر گرفته شود تا بعد از ساخت سازه، سریع تجهیز و در اختیار مردم قرار گیرد.

آیین آغاز عملیات ساخت مرکز درمانی حضرت صاحب الزمان(عج) شهر امام از توابع بخش مرکزی دزفول روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار