کد خبر: ۱۰۹۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 08 March 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

شعبان به نیمه رسید و جشن و سرور تمام شهر و کشور را فرا گرفت به راستی چه خوش ایامی ایست، ولادت حضرت امام مهدی( عج) هرساله بارقه امید به رسیدن نور و رستگاری را در دل شیعیان و منتظران حضرت مهدی موعود زنده می کند.

امسال جشن نیمه شعبان گسترده تر از همیشه با شور اشتیاقی بی نظر در سراسر ایران اسلامی در حال برگزاری است دل های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت منتظر اوست او که جهان را گلستان می کند عدل و داد را برقرار و چشم اشکبار منتظران را نورانی.

جشن و سرور را منتظران به نیت آمدنت برپا می کنند اسفند دود می کنند، خیابان را آذین می بندند و از مردم و کوچه و بازار پذیرایی می کنند و با لبخند می گویند صاحب عصر و زمان خواهد آمد. او که همه بشارت آمدنش را داده اند .

ولادت با برکت امام عصر حضرت بقیه الله اعظم و هفته بزرگداشت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است، نیمه شعبان از خجسته ترین اعیاد مسلمانان و پیام آور صبحی روشن برای منتظران است.

انتظار فرج منشا خیر و برکت، تقوای الهی، است و هفته تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش های مدافعان عرصه امنیت کشور است و نامگذاری روز سرباز گمنام امام زمان (عج) بیانگر نقش و جایگاه ارزشمند مجموعه وزارت اطلاعات در حفظ امنیت و آرامش ایران اسلامی است.

برای آمدن نور به عالم هستی دست بر آسمان بلند می کنیم و از خداوند متعال فرج آخرین امام همام را طلب می کنیم، ولادت با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری بر همگان مبارک باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار