مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ کلاس‌های سنگی در استان برچیده و دانش آموزان عشایری و روستایی در مدارس ایمن تحصیل خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 07 March 2023

مسعود حمیدی نژاد امروز سه شنبه در جشن هفته احسان و نیکوکاری در محل مدرسه امام هادی ناحیه ۲ اهواز بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ کلاس سنگی در استان وجود داشت که تلاش می شود تا پایان اسفند ماه بهره برداری از کلاس های جایگزین شده به ۸۵۰ مورد برسد.

وی با اشاره به اینکه کارهای جهادی بسیاری از سوی بسیج برای آبادانی مدارس استان انجام گرفته است ادامه‌داد: همچنین فردا ۵۰ گروه جهادی در شوش و شاوور، مرمت و بازسازی کلاس‌های درس این شهرها را آغاز خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت توجه به امر احسان و نیکوکاری تاکید کرد ادامه‌داد: دانش آموزان در روز احسان و نیکوکاری یاد می گیرند تا در کنار شاد بودن خود به هم‌نوعان خود نیز توجه داشته باشند.

وی اظهارکرد: جشن نیکوکاری از سوی کمیته امداد برگزار می شود تا مردم با کمک‌های خود در ایام نوروز باعث شادی محرومان شوند.

حمیدی نژاد ادامه‌داد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای توانمند سازی خانواده‌های کم برخوردار از سوی کمیته امداد در حال انجام است.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان میزان کمک های جمع آوری شده در جشن احسان و نیکوکاری پارسال را ۴۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود این میزان کمک، در جشن نیکوکاری امسال به ۵۲۰ میلیارد ریال برسد.

بر اساس این گزارش، ۵۴ هزار دانش آموز در استان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار