کد خبر: ۱۰۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 06 March 2023

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه‌های نفت و تولید،توزیع و تزریق گاز که در شرکت آغاجاری برگزار شد این شرکت را نماد حرکت های جهادی و رو به جلو دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس علیرضا دانشی در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و  شرکت آغاجاری بیان کرد: چند کار خوب، خلاقانه و جهادی در شرکت آغاجاری انجام گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس دانشی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در شرکت آغاجاری بر تدوین یک نظام نامه در خصوص تشویق و تحسین کارکنان در راستای افزایش انگیزه تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پژوهش، تحقیق و فناوری را حیات سازمان دانست و افزود: باید با تمام قوا و توان بر روی فعالیت های  پژوهشی، نوآورانه و خلاقانه کار کنیم و از این فرصت طلایی که در کشور وجود دارد نهایت استفاده را بکنیم.
علیرضا دانشی در این نشست خواستار اصلاح فرآیند ها در تمامی سطوح سازمان شد و افزود: برای تحقق برنامه‌های پیش بینی شده و پروژه‌ها طی شش ماهه آینده ماهانه جلسات بررسی در تمامی سطوح برگزار شود.
مهندس دانشی در جمع مدیران ستادی و شرکت آغاجاری بیان کرد: امروزه در کشور مسئله گاز بسیار جدی است و از همه شما می خواهم برای اتخاذ راه‌کارهای جدید فکر کنید و سناریوهای مختلف را بررسی کنید .
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود در جهت کمک به شرکت‌ها صدور مجوز بازسازی کارگاه مرکزی در اهواز و آغاجاری و بروزرسانی خودروهای سازمانی از سوی شرکت ملی نفت ایران صادر شده است که امیدوارم در آینده نزدیک محقق گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار