سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری نمایشگاه کالای اساسی در ۵ شهرستان خوزستان به منظور تنظیم بازار و توزیع کالا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 06 March 2023

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی به منظور تنظیم بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از ۱۷ اسفندماه در ۵ شهرستان خوزستان نمایشگاه کالای اساسی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین ‌نمایشگاه‌های در کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی بسیار اثرگذار است، افزود: به منظور توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و تسهیل و دسترسی آحاد جامعه به این کالاها با قیمت مناسب و در جهت ایجاد رضایتمندی مردم و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار است این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های بهبهان، ایذه، دزفول، ماهشهر و آبادان برپا شود.

فلاح عنوان کرد: زمان آغاز به کار این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های موردنظر از تاریخ ۱۷ اسفندماه است و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهند داشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در راستای اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور برای عرضه مستقیم اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار